Jontefonden bjuder in till digital insamlingsgala

Jontefonden bjuder in till digital insamlingsgala

Jontefondsgalan 2020

- En kväll i Drömmarnas Värld -

Alla fylls vi av drömmar. Vi längtar efter nya saker, möten med spännande människor, se nya platser eller bara känna doften av härlig höstdag. Detta är självklarheter för de flesta av oss. Det finns ändå många familjer som bara orkar ta livet dag för dag, där en promenad en vacker höstdag inte ens är en realistisk dröm. Jontefonden möter några av dem.

Det är för dem vi tänkte skapa ’En kväll i drömmarnas värld’, en kväll där Du och vi tillsammans skulle göra skillnad. Men så kom Corona så det blir tyvärr ingen fysisk gala i år. Vi bjuder stället in dig/er, er storfamilj och hela tjocka släkten till en digital minigalakväll, där drömmar blir verklighet genom att vi TILLSAMMANS sträcker ut en hjälpande hand. Inträdet till årets gala i Drömmarnas Värld är rena vrakpriset.

För endast 200 kr per person är du med. Om du som företag även i år vill ha ett ’eget bord’ kostar det 2 000 kr (vi fakturerar gärna många bord). Om vi alla hjälps åt, ger det Jontefonden förutsättningar fortsätta göra stor skillnad för transplanterade barn och ungdomar runt om i Sverige.

Swisha din entré till 90 048 70

Plusgiro 90 04 87-0
Bankgiro 90 0-48 70

Från utlandet:
BIC: SWEDSESS
IBAN: SE46 8000 0810 5996 4251 5119

Varmt välkomna

Grundare, styrelse och anställda på Jontefonden

För ytterligare information:
Tommy Ivarsson, insamling-och pressansvarig Jontefonden