TVÅ STORA GÖTEBORGSFÖRETAG SKAPAR TILLSAMMANS MERVÄRDE FÖR BARNFAMILJER

Färjerederiet Stena Line och E-handelsföretaget Jollyroom ingår ett lekfullt samarbete som tillsammans kommer att skapa ett mervärde för barnfamiljer. Startskottet för samarbetet blir en tio meter lång lekgata inne i terminalen.

Samarbetet mellan Stena Line och Jollyroom går av stapeln den 20 juni i Danmarksterminalen, Göteborg. Innan det är dags för boarding kommer ni mötas av en tio meter lång lekgata där alla små besökare kan springa runt bland lekstugor, solstolar och parasoll från Jollyroom. Här kan det lekas affär, lagas mat, grilla och allt det där som hör semestern till!

- Ett av våra viktigaste mål vi har på Stena Line är att skapa en spännande och trivsam resa för våra passagerare. Samarbetet med Jollyroom riktar sig till våra yngsta och kanske mest energifyllda minikaptener för att deras totala upplevelse ska bli så rolig och händelserik som möjlig. Att två starka varumärken arbetar tillsammans för att ge en komplett upplevelse är ett modernt sätt att profilera sig på vilket vi arbetar vidare med i olika konstellationer, säger Julia Kronberg, Travel Commercial Manager Stena Line.

Det nya samarbetet innebär inte bara ett unikt mervärde för barnfamiljer, utan även en ökad helhetsupplevelse för både Stena Line och Jollyroom. Stena Line som är ett av världens största färjerederier och det självklara valet för många resande barnfamiljer, och Jollyroom som med ett sortiment på 50 000 artiklar är en ledande koncern inom näthandel av barn- och babyprodukter hoppas tillsammans bygga upp ett starkt samarbete!

- Vi kunde inte vara gladare över att ha startat upp detta långsiktiga samarbete med Stena Line. Vi tror att två etablerade företag med expertis inom sina specifika områden kommer att komplettera varandra för att på så sätt skapa ett ännu större mervärde för kunderna. Vi ser fram emot ett långt och bra samarbete med Stena Line där det under året kommer bjudas på många roliga och spännande överraskningar och erbjudanden, säger Jannicke Haga, Business Collaboration Manager Jollyroom.

För mer information, kontakta:
Jannicke Haga
Business Collaboration Manager Jollyroom