JLL vinner stort uthyrningsuppdrag i Stockholm city

JLL vinner stort uthyrningsuppdrag i Stockholm city

Uppdraget omfattar korttidsuthyrningar till och med december 2022. Fastigheten går att dela i flera ytor där minsta yta blir ett våningsplan om 550 kvadratmeter. Det finns möjlighet att hyra möblerat vilket möjliggör för omgående inflyttning.

-Det är mycket glädjande att vi har vunnit EYs förtroende och fått uthyrningsuppdraget för att hyra ut Jericho 34. Vi har en stark kompetens inom både Tenant Representation och Leasing samt ett internationellt samarbete vilket gör att den här typen av uthyrningar passar oss mycket väl att ta oss an och lyckas med, säger Erik Skalin Head of Agency, JLL Sverige.

Uthyrningsarbetet startar omgående.

-Det är väldigt roligt att starta hösten med ett sådant här prestigeprojekt. Det kommer att bli ett tacksamt tillskott på nuvarande hyresmarknad som efterfrågar större vakanser i bästa läge, säger Theodor Jarnhammar, Head of Leasing, JLL Sverige.

JLL är ett ledande tjänsteföretag med inriktning på fastigheter och investeringar. Vi strävar efter ett visionärt tänkande inom fastighetsområdet som skapar lönsamma möjligheter och fantastiska platser där människor kan förverkliga sina ambitioner. På så sätt bidrar vi till en bättre framtid för våra kunder, våra medarbetare och för samhället där vi verkar. Med verksamhet i över 80 länder och 94 000 medarbetare, rankas vi bland världens 500 största företag av tidningen Fortune. JLL är det registrerade varumärket för Jones Lang LaSalle Incorporated. För mer information, besök jll.com.