Theodor Jarnhammar

JLL expanderar inom Capital Markets

Leasing på JLL. Theodor har arbetat fyra år inom JLL med fokus på kontor, industri- och logistikfastigheter. I sin nya roll kommer han att ansvara för att utveckla kontorssegmentet inom Capital Markets.

- Vi letar alltid efter möjligheter att vässa vårt team och kunderbjudande. Att knyta Theodor till oss innebär att vi förstärker vår kompetens och erfarenhet inom kontorssegmentet ytterligare. Därtill understryker det JLL:s styrka som en attraktiv plattform för karriärutveckling och gemensamt växande, säger Daniel Anderbring, Head of Capital Markets, JLL Sverige.

- Det känns väldigt kul att fortsätta växa inom JLL och jag ser fram emot att bidra med min detaljkännedom kring Sveriges hyresmarknad till det redan väletablerade och marknadsledande teamet inom JLL Capital Markets, säger Theodor Jarnhammar.

Theodor tillträder sin nya roll i september.

JLL är ett ledande tjänsteföretag med inriktning på fastigheter och investeringar. Vi strävar efter ett visionärt tänkande inom fastighetsområdet som skapar lönsamma möjligheter och fantastiska platser där människor kan förverkliga sina ambitioner. På så sätt bidrar vi till en bättre framtid för våra kunder, våra medarbetare och för samhället där vi verkar. Med verksamhet i över 80 länder och 100 000 medarbetare, rankas vi bland världens 500 största företag av tidningen Fortune. JLL är det registrerade varumärket för Jones Lang LaSalle Incorporated. För mer information, besök jll.com.