Håkan Jensen klipper bandet assisterad av grundskolans rektor Päivi Säteri och förskolans rektor Helena Mitchell

Invigning av JENSEN Campus Kvarnsjön

I dagarna invigdes JENSEN Campus Kvarnsjön i Botkyrka kommun med pompa och ståt!

JENSEN Campus Kvarnsjön innefattar JENSEN förskola och JENSEN grundskola f-9 med plats för ca 750 barn och elever. Skolan håller till i en helt nybyggd fastighet med skräddarsydda lokaler som inrymmer egen idrottshall, konstgräsplan och tillagningskök. Där ett rikt utbud av sporter och konst & kultur erbjuds för alla åldrar. På JENSEN är studierna i fokus med målet att bli Botkyrkas främsta skola.

”Vi är mycket glada och stolta över denna fantastiska skola som på kort tid arbetat upp ett gott rykte på orten. Vi har redan en lång kö av barn och elever som vill börja på vår nya skola. Ett riktigt drömprojekt för oss på JENSEN!”

- säger Håkan Jensen, grundare, VD och långsiktig ägare

Ulf Johnsson