Pressmeddelande -

JB Kompetens rekryterar ny verksamhetschef till området Industriteknik och Fordon

Tony Ivarsson blir ny verksamhetschef för JB Kompetens vuxenutbildningar inom verksamhetsområdet Industriteknik och Fordon. Tony Ivarsson kommer närmast från Lernia Utbildning AB och en tjänst som marknadsområdeschef. Tony Ivarsson tillträder sin tjänst den 1:a april 2013.

- Tony har en lång och gedigen bakgrund inom vuxenutbildning. Hans erfarenheter och kompetenser kommer att bidra till att vi ytterligare stärker vårt erbjudande inom vuxenutbildningar och utbildningar inom Industriteknik och Fordon, säger Anders Blomkvist tf affärsområdeschef för JB Kompetens.

Verksamhetsområdet Industriteknik och Fordon har vuxit i hög takt och går nu in i ett skede där särskilt fokus kommer att läggas på att utveckla utbildningskoncept och erbjudande med avseende på kvalitén i leveranserna av utbildningar.

För mer information, vänligen kontakta Anders Blomkvist tf affärsområdeschef JB Kompetens.
anders.blomkvist@jbkompetens.se eller tel: 0769-494 270.

• Skola

• grundskola
  • gymnasie
  • gymnasiet
  • jb edjucation
  • jb grundskola
  • kvalitet + skola
  • pedagogik

JB Education är ett av Sveriges ledande utbildningsföretag. Varje dag utbildar vi 14 500 barn, ungdomar och vuxna över hela Sverige. I koncernen finns 5 grundskolor och 30 gymnasieskolor, varav JB Gymnasiet med skolor från Ystad till Skellefteå, är Sveriges största gymnasieskola med cirka 10 000 elever. I koncernen finns även eftergymnasial utbildning inom arbetsmarknadsutbildning, komvux, yrkeshögskola samt företagsutbildning.