jarvso.se får ett ansiktslyft

jarvso.se får ett ansiktslyft

Inför den största bokningsperioden byter nu Destination Järvsö sin webbplats och onlinebokning. "Webbplatsen har genomgått stora förändringar och vi har haft fokus på att förenkla så mycket som möjligt" säger marknadskoordinator Erik Westberg.

Sajten är byggd av lokala byrån Svart Pist och projektledare Martin Ekman säger så här: ”Vi har jobbat med att sätta gästen i fokus med en tydlig och stilren design där det ska vara lätt att hitta det man vill uppleva. Det är också gjort med tanke på att de flesta bokningar i dag och ännu mer i den närmsta framtiden kommer att göras i mobilen”.

Även funktionen för onlinebokningar har fått sig en upprustning. Leverantören DL Systems har länge jobbat på en uppdatering som ska göra försäljningen mer effektiv och flexibel, både för leverantörerna men framför allt för kunden. Det ska vara lätt att vara kund i Järvsö.

"Nu går vi in i den mest bokningsaktiva perioden på året. Försäljningen har hittills varit riktigt bra i år och vi är övertygade om att det nya säljverktyget kommer öka försäljningen ytterligare" säger platschef Maja Frost på Destination Järvsö.

Destination Järvsö AB förmedlar boende, aktiviteter och upplevelser för besökande i gäster i Järvsö med kringliggande orter. Genom Destination Järvsö AB:s  bokningscentral samt turistbyråverksamheten som bedrivs på uppdrag av Ljusdals kommun är Destination Järvsö AB den första gästen får kontakt inför sitt besök.