Äntligen är Jaktias magasin Jägaren här!

Äntligen är Jaktias magasin Jägaren här!

Äntligen är nya Jägaren här!

LÄS MAGASINET HÄR

Ett magasin som är fyllt till brädden med spännande nyheter och produkter som gör dina jakt-, hund-, fiske- och fritidsupplevelser ännu större. Bland mycket annat djupdyker vi i det ökande intresset för dynamiskt skytte, presenterar ny, banbrytande termisk optik och introducerar Sauers senaste smidiga kulvapen.

Årets nummer av Jägaren är också lite av ett startskott för nästa steg på Jaktias fortsatta utveckling till att bli en ännu mer heltäckande butikskedja. I och med att Jaktia nu går ihop med Interjakt kommer vi att kunna erbjuda Jaktias sortiment och expertis på ännu fler platser. Nu kan du ta jägarexamen, få råd och hjälp och inspireras i ännu fler butiker runt om i Sverige.

Råd, tips, produktgenomgångar och rekommendationer får du annars, som vanligt, i våra digitala kanaler, på hemsidan och på Youtube. Dessutom kan du hämta inspiration från våra Pro Team-ambassadörer, där det senaste tillskottet, Johanna Hebert, delar med sig av stövarjakt, fågeljakt och sina andra äventyr som hon har tillsammans med sina sju hundar.

I detta nummer av Jägaren kan du även ta del av våra fördelaktiga vapenpaket. Dessa har vi satt ihop för att ge dig de bästa och mest prisvärda kombinationerna för en lyckad jakt.

Under det kommande året kommer Jaktia att fortsätta att bjuda in till spännande aktiviteter. Såväl skyttetävlingar som intressanta föreläsningar om allt från jakt till hundskötsel kommer att erbjudas dig som är Club Jaktia-medlem. Håll utkik efter mer info i din lokala Jaktiabutik, sociala medier och på jaktia.se/evenemang. Vi önskar dig varmt välkommen in i någon av våra butiker runt om i landet. Men, till dess, önskar vi trevlig läsning och ett varmt välkomnande till ytterligare ett härligt Jaktia-år!

Vännerna på Jaktia

P.S. Följ oss i våra sociala kanaler för att ta del av produktnyheter och få bra tips som förhöjer din jakt- och fiskeupplevelse