Välkommen till Fastighetsmässan i Kista den 24-25 november

Välkommen till Fastighetsmässan i Kista den 24-25 november

Äntligen får vi åka på mässa igen! Den 24-25 november är det dags för Fastighetsmässan i Stockholm.

Fastighetsmässan är mötesplatsen där beslutsfattare från fastighetsbranschen träffar leverantörer inom drift, förvaltning, underhåll med mera. Vi kommer att finnas på plats för att visa produkter ur JAFO och Unidrains sortiment.

I JAFOs monter kommer du att kunna se bl a:

• JAFOs råttstopp Rat-Exx – en miljövänlig och kostnadseffektiv lösning på råttproblem
  • JAFOs golvbrunnar
  • JAFOs nya förhöjningsdistans PD5

För Unidrain visar vi ett urval från deras exklusiva sortiment, bl a:

• ShowerLine – ShowerLine är ett golvavlopp med ett inbyggt kvalitetssäkrat lokalt golvfall som enkelt säkerställer att fallbyggnaden blir korrekt. Med ShowerLine får du enkelt ett golvfall som uppfyller gällande branschregler.
  • GlassLine - GlassLine är Unidrains exklusiva duschvägg, duschdörr och golv som kombineras med ShowerLine golvavlopp. GlassLine tillverkas i härdat glas och rostfritt stål. Glaset är behandlat med nanoteknik som minimerar rengöringen. GlassLine-duschväggarna sitter stabilt monterade utan synliga skruvar eller beslag. Nu har vi också lanserat glassväggen med svart ram för en extra exklusiv känsla.
  • Highline Colour - exklusiva golvrännor och Reframe-kollektionen som är designad för att matcha HighLine Colour.

Ni hittar oss i monter P:08B. Varmt välkommen till oss på FastighetsMässan Stockholm.

Läs mer och registrera dig här: https://www.fastighetsmassansthlm.se/

Magnus Viberg

Affärsområdeschef