Tv by Rum

Premiär för TV by Rum

Du, och resten av världen, är härmed välkommen till premiären av Tv by Rum!

Efter succén med prisutdelningen och tv-programmet Swedish Design Awards by Rum i februari ville vi fortsätta att skapa rörligt, redaktionellt innehåll om arkitektur, inredning, design och trädgård. Vår tv-kanal Tv by Rum föddes!

Under våren kommer flera nya, spännande program. Framför kameran får ni möta redaktionerna på våra tidskrifter Rum Hemma, Nya Rum, Rum Ute och Tidskriften Rum. Vi lovar att du kommer att hitta ditt favoritprogram.

Idag måndagen den 2 maj kl.10.00 går vi live. Då hälsar vi på hos chefredaktör Amina Djemili på Södermalm. Vi får se hur Nya Rums omslag fotograferas. Vi möter arkitekten och återbruksexperten Fredrik Kaminsky. Och sist men inte minst besöker vi en trädgårdsdesigner som delar med sig av sin expertis.

Gå in och botanisera på Tv by Rum, tv-kanalen för arkitektur, inredning, design och trädgård. Välkommen!

Produktion:
Michael Jensen, FairyGold Film