Nu lanserar ISOVER kampanjen: Väggbanken!

Nu lanserar ISOVER kampanjen: Väggbanken!

Mellan den 1 maj - 31 augusti pågår kampanjen Väggbanken som ISOVER erbjuder helt kostnadsfritt till utvalda återförsäljarbutiker. Målgruppen är främst konsumenter som planerar att byta fasad på sitt hus och samtidigt kan tillläggsisolera för att minska uppvärmningskostnaderna. Allt material finns på: www.isover.se/väggbanken.

Kampanjens innehåll
Väggbankboken
En 16-sidig kampanjbroschyr med goda argument för tilläggisolering vid fasadbyte.
Butiksvippor
Tre stycken olika ”butiksvippor” med budskap – för placering t. ex. i butik och brädgård.
Annonser
ISOVER kommunicerar även kampanjen i olika medier under perioden. För mer information, kontakta oss.
Webben
www.isover.se/väggbanken finns vår ”Sparberäknare”. Här kan man enkelt räkna ut hur mycket man kan spara på att tilläggsisolera. Här hittar man även närmaste återförsäljare.
Tävling! - Bor du i Sveriges kallaste hus?
Vinn isolering värd 25.000:-! Tävlingen pågår mellan 19/4 - 31/8 på vår kampanjsida www.isover.se/väggbanken.
Digital filbank
Allt vårt kampanjmaterial finns för nedladdning på kampanjsidan. Önskas annat format, kontakta oss.

Vi önskar en härlig sommarsäsong med mycket tilläggsisolering!