Anna-Karin Lindeberg (Länsförsäkringar Jämtland), Marja Sidén (IsoTimber), Mattias Marktin (Lundstams), Cesar Puas (IsoTimber), Gabriel Duveskog (Persson Invest)

​Nominerad till Årets Hållbara Företag

Vilket fantastiskt fint erkännande, IsoTimber är tillsammans med AB Persson Invest och Lundstams Återvinning AB nominerad till priset Årets Hållbara Företag på Guldgalan 2020. Den 5 nov presenteras vinnaren av guldpriset som delas ut av Länsförsäkringar Jämtland och Jämtkraft AB.

”Vi är mycket stolta och glada för den här nomineringen, i ett sådant fint sällskap också! Det är stora bolag vi blir jämförda med här, fler än tusen anställda hos ett av dem. Men juryn gjorde en ordentlig genomlysning, ibland med riktigt tuffa frågor, och de verkar ha förstått hur genuint och genomgående vi arbetar med hållbarhet även hos oss på IsoTimber. Jag ser det som en bra poäng, att vi alla måste arbeta tillsammans för en hållbar framtid, oberoende av hur stort bolag vi driver eller vilken typ av verksamhet vi har.” säger hållbarhetsansvarige Janina Östling hos IsoTimber.