Invozio Underlättar för Sveriges Gigekonomi

Invozio Underlättar för Sveriges Gigekonomi

STOCKHOLM, Sverige – Invozio, en innovativ plattform för fakturering utan företag, tar sikte på att revolutionera sättet frilansare och oberoende entreprenörer gör affärer. Genom att erbjuda enkel, engagerande och säker plattform för att utfärda fakturor utan att starta ett eget företag, hjälper Invozio individer att navigera i gigekonomin med lätthet och effektivitet. Frilansare utgör 21 procent av Sveriges arbetskraft, med en förväntad ökning. Egenanställning ses som nästa stora bransch för startups.

Invozio strävar efter att erbjuda bästa pris på marknaden, förenkla den administrativa processen för frilansare och tillhandahålla en plattform som är lätt att använda, säker och full av funktioner som tillgodoser de olika behoven hos sina användare. Plattformen erbjuder en konkurrenskraftig avgiftsstruktur, endast 2% av den fakturerade summan, och är den mest omfattande plattformen i Sverige med funktioner som att skapa samlade fakturor, skicka RUT- eller ROT-fakturor, fakturera på engelska för internationella kunder med de tio största valutorna, skicka preliminära fakturor före originalen, dra av moms, skicka offerter och skapa tidrapporter med utgiftsregistrering.

Vår ambition är att göra faktureringsprocessen mer tillgänglig och mindre skrämmande för frilansare, säger Didrik Selder. Invozio förenklar faktureringsprocessen för frilansare utan behov av ett registrerat företag. Vi vill positionera Invozio som den mest kostnadseffektiva faktureringslösningen på marknaden, med en serviceavgift som är mycket konkurrenskraftig på endast 2% av det fakturerade beloppet. Detta i jämförelse med andra företag som tar hela upp till 6-7 procent.

Invozio är inte bara effektivt och kostnadseffektivt, det är också mångsidigt. Plattformen erbjuder en rad funktioner som hjälper frilansare att hantera sina affärer, inklusive flervalutafakturering, RUT/ROT-fakturering och många andra funktioner. Detta gör Invozio till ett kraftfullt verktyg för internationella frilansare som behöver fakturera kunder i olika valutor.

Invozio är fast beslutna att stödja Sveriges växande gigekonomi och hjälpa frilansare att lyckas på deras egna villkor med att fakturera utan att behöva starta företag.

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.