En revolution inom fakturering för frilansare och småföretag

En revolution inom fakturering för frilansare och småföretag

Invozio är ett företag, grundat 2022, som erbjuder innovativa fakturatjänster främst riktade till frilansare och småföretag. Med sin omfattande plattform. Som omfattar allt från enkel fakturering till automatisk bokföring och integrationer med andra e-handelsplattformar. Så har Invozio snabbt etablerat sig som en kraftfull utmanare och tagit stora marknadsandelar av större etablerade aktörer som Frilans Finans, Cool Company och Gigger.

Överväldigande av det stora intresset

"Invozio skapades ursprungligen med syftet att ge utländska frilansare möjligheten att fakturera i Norden utan den administrativa bördan som kommer med att starta ett företag," säger, Didrik Selder, på Invozio. "När vi öppnade vår plattform för alla frilansare på marknaden under våren 2023, blev vi överväldigade av det stora intresset. Det visar på det stora behovet av vår tjänst och uppskattningen för våra ständiga förbättringar av plattformen."

En av de lägsta avgifterna på marknaden

Invozio utmärker sig med sin låga avgift på endast 2% av det fakturerade beloppet, vilket inte bara speglar företagets åtagande att erbjuda konkurrenskraftiga avgifter men också dess engagemang för användarnas välbefinnande och utveckling. Plattformen erbjuder även möjligheten att skapa samlingsfakturor, skicka RUT- eller ROT-fakturor, fakturera på flera språk och valutor, och mycket mer.

Fokus på säkerhet och användarna

Med ett starkt fokus på användarsäkerhet och trygghet, använder Invozio avancerad cybersäkerhet och kryptering för att skydda användardata. Alla transaktioner hanteras genom ett klientkonto hos Swedbank, övervakat av Finansinspektionen, vilket ger en extra nivå av säkerhet och förtroende.

Invozio fortsätter att revolutionera frilansarbete genom att erbjuda en arbetsmiljö som är flexibel, säker och givande. Med sin vision att vara den främsta plattformen inom egenföretagande och fakturering, strävar Invozio efter att kontinuerligt förbättra sina tjänster för att möta de behoven hos frilansare i Norden.