Sveriges bästa hedgefond!

Sveriges bästa hedgefond!

Enastående resultat och yrkesskicklighet ännu en gång bekräftade.

Inveztly är stolta över att presentera en ny publikation som bekräftar deras förmåga att screena och utvärdera resultat och yrkesskicklighet inom branschens bäst förvaltade fonder. Allt med hjälp utav mjukvaran Analytix.

Denna publikation, som sammanställer omfattande data och analyser, bekräftar Inveztly AB:s position som en pålitlig och framstående aktör inom rating och utvärdering av fonder. Den hedgefond som presterade bäst under oktober får, återigen, en plats högst upp på prispallen. Nämligen ”Alcur Select” – gratulerar!

Resultatet visar på en imponerande avkastning och riskkontroll på lång, såväl som kort sikt. Alcur Select erhåller högsta betyg inom Investment Rating, vilket stärker företagets rykte som en pålitlig partner för rådgivare, förvaltare och institutioner.

"Vi är mycket stolta över att kunna presentera denna publikation som bekräftar vår kompetens inom förvaltning av fonder", säger Göran Farkas, VD för Inveztly.

"Våra rapporter är ett resultat av vårt dedikerade team och strategiska utveckling av vår mjukvara. Närheten till våra kunder gör det möjligt för oss att utveckla mjukvaran efterfrågedrivet. Genom ökad insikt skapas betydande värden – genom hela näringskedjan.”

Inveztly AB:s publikation ger en djupgående insikt i företagets investeringsstrategier, riskhantering och långsiktiga konsistens. Betygssystemet bygger på en egenutvecklad kvantitativ modell där angreppssätten är akademiskt och baseras på vedertagen ekonometri.

Hela rapporten är bifogad och återkoppla gärna med era tankar!

goran.farkas@inveztly.se

VD Inveztly

Om Inveztly AB:

Inveztly är ett WealthTech-bolag som erbjuder en professionell, innovativ och molnbaserad mjukvara riktad mot finansmarknadens aktörer i form av: institutioner, produktbolag och rådgivningsbolag. Samarbetet med Inveztly AB innebär förbättrade egenskaper med fokus på affärsskapande, resursbesparande och regelrätta affärsbeslut.

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.