Handbollsföreningen Torslanda HK: ”Med Intersport i ryggen har vi definitivt rätt förutsättningar”

Torslanda HK har ett stort engagemang i att förena barn och ungdomar i Göteborg genom träningar och olika evenemang. Det lokala samhällsansvaret möjliggörs genom samarbetet med Intersport som ger förutsättningar att i större utsträckning fokusera på just handbollen.

-Med Intersport i ryggen har vi definitivt rätt förutsättningar till fortsatt utveckling. Det är en bra dag för Torslanda HK idag och vi ser fram emot fyra spännande år, säger Rebecca Fogler, ordförande i Torslanda HK.

Föreningssamarbetet med Intersport innebär stor trygghet

Intersport beskrivs av klubben som en leverantör som verkligen vill och kan göra skillnad i utvecklingsarbete inom föreningen och ger klubbens medlemmar ett mervärde.

-Vi är trygga med att Intersport har koll på de stora delarna runt vårt föreningssortiment och att vi kan erbjuda våra medlemmar att handla föreningsprofilerade produkter från adidas på en egen Torslanda HK webshop, fortsätter Rebecca.

Det stora engagemanget gör Torslanda HK kända i branschen

Föreningen är en av de största handbollsföreningarna i Göteborg och har varit verksamma i snart 80 år. De har över 1000 aktiva medlemmar från fem år upp till seniorer.

-Torslanda HK har genom åren visat upp et stort engagemang och stor professionalism i sin verksamhet. Föreningen är kända i branschen genom sitt uppskattade arbete kring breddverksamhet och den till stora del lokala medverkan i representationslagen, säger Fredrik Weilefors, teamsäljare på Intersport.

Intersport ger tillbaka 3% till föreningslivet på allt du handlar på intersport.se och i butik samtidigt som du, precis som vanligt, får din bonus om 2–6% som du kan handla för. Så ju mer du handlar, desto mer bonus får du OCH din förening. Snacka om win-win-win!