Våga tänka utanför vita boxen! Öppna dörren till badrumsinredning i NCS!

Våga tänka utanför vita boxen! Öppna dörren till badrumsinredning i NCS!

När vi omger oss med färg frigörs endorfiner – kroppshormonet som signalerar att vi trivs och mår bra. Starka färger toppar också inredningstrenderna där personliga och färgstarka inredningsval till köket och vardagsrummet blir allt vanligare. Näst på tur står badrummet. Våga tänka bortom vitt, grått och beige och öppna dörren till badrumsinredning i NCS!

En finstämd färgfest i rött, orange och gult med blått som kontrast. Viskan Shade 100 i NCS S 2060-R80B. Handdukstork Line i NCS S 0585-Y70R.

Den vertikala handdukstorken Line lyser turkosblått när den är påslagen. NCS S 0585-Y70R.

Alla badrumsmöbler från INR kommer med ytbehandlingen TX Top Extreme™ och 15 års garanti. NCS S 2060-R80B.

Vakna med ett leende! Viskan Shade 120 med högskåp i kanariegult: NCS S 1060-Y.

"Vi vet att färg får oss att må bra, så varför väljer vi alltid vitt? Jag ser en tydlig trend att vi rör oss från beige till mer personlig och färgstark inredning. Nu är det dags för oss att utforska hur detta kan appliceras på badrummet!"

Lina Lindberg, Art Director på INR

Hur vågad är du?

Frågan du behöver ställa dig när du planerar färgerna i badrummet är hur långt du vågar gå. Och vilka känslor du vill att rummet ska framkalla. Är målbilden en lugn oas i dämpade ton-i-ton-nyanser för att komma ner i varv inför natten eller är du ute efter en explosion av kontrasterande färger som ska fylla dig med energi till en hel dag?

Du vet väl om att du kan få din kommod, ditt spegelskåp och ditt högskåp lackerat i en färg som du själv väljer? Hitta din personliga favorit på NCS standardkarta i färgaffären eller ta hjälp av designerns fem handplockad favoriter med anknytning till den nordiska naturen.

Läs mer om möjligheterna: inr.se/NCS