Anna Kollberg inspirerar på Klubb Rec på torsdag

Anna Kollberg inspirerar på Klubb Rec på torsdag

Anna Kollberg arbetar med modeföretag som Stella McCartney, Christian Dior och Peak Performance. Anna frilansar också åt World Globe Style Network och är expert på trender. Genom sina resor världen över samlar hon på sig inspiration som hon nu kommer att dela med sig av på Klubb Rec på Innovatum på torsdag 12 maj.

Anna Kollberg är designer och vd för konsultföretaget Catori som bland annat arbetar med modeimperium som Stella McCartney, Christian Dior, Top Shop och Peak Performance. Anna frilansar också
åt World Global Style Network i London där hon jobbar med research, omvärldsanalys och trender.

Anna Kollberg reser världen över i sitt arbete. Under dessa resor samlar hon inspiration från världens alla hörn, från Barcelona till Hong Kong till Mexiko till Alnö i Västernorrland där hon bor. Anna Kollberg är känd för att vara en sann idéspruta och inspiratör och på torsdag gästar hon Klubb Rec i Trollhättan.

Klubb Rec - Vattenhål för kreatörer

Klubb Rec är ett tillfälle för kreatörer att träffas för att knyta kontakter men också tanka inspiration. Klubb Rec arrangeras varannan torsdag på N3 Klubbscen, Innovatumområdet i Trollhättan och besökarna är företagare och studenter och andra som är nyfikna på branschen.

Klubb Rec arrangeras av ACT, Innovatum Teknikparks nya mötesplats för kreativ näring.

- ACT står "All Creators Together" och det är precis vad satsningen handlar om. Att samla kreatörer i Fyrbodal. Det gör vi genom att arrangera olika typer av aktiviteter, dels affärsutvecklande workshops och seminarier men också aktiviter för att bygga gemenskap och som inspirerar, som exempelvis Klubb Rec. Vi bygger också en fysisk träffpunk på Innovatum Teknikpark med arbetsplatser och kreativa ytor berättar Jenny Persson, kommunikatör, Innovatum Teknikpark.

"ACT - Mötesplats för kreativ näring" är ett etableringsprojekt som finansieras av Europeiska regionala utvecklingsfonden, Västra Götalandsregionen och Fyrbodals kommunalförbund.

Läs mer om ACT och Klubb Rec på www.innovatum.se/act

Frågor: Jenny Persson, 0730-29 07 60, jenny.persson@innovatum.se