Årets VD webbinarium

Årets VD firar tio år

Under tio år har vi delat ut priser i syfte att uppmärksamma och premiera goda förebilder bland Sveriges vd:ar. Det vill vi fira! Jubileumsåret kommer att fyllas med en rad spännande aktiviteter med start den 23 februari, och sedan avslutar vi med en stor gala den 11 november då vi också delar ut priset till årets vd:ar.

- Vi är så stolta över den uppmärksamhet vi har fått genom att rikta in strålkastarljuset på den betydelse en riktigt bra vd har för ett företag, säger Per Winblad, initiativtagare till utmärkelsen. Vi kan inte nog betona vikten av förebilder som är med och påverkar utvecklingen mot ett mer värderingsdrivet ledarskap och ett långsiktigt hållbart näringsliv.

Det är en unik situation som världen befinner sig i och vi tvingas alla leva i en osäkerhet av dimensioner vi aldrig upplevt tidigare. Längtan efter trygghet, empati och gemenskap är stor och nu är det dags för ett nytt ledarskap - vi behöver mänskliga ledare. Och det mänskliga kommer också vara temat som löper som en röd tråd genom hela jubileumsåret.

Spännande samtal med spännande människor

Den 23 februari kommer vi att direktsända det första av sex webbinarie
r och först ut är ett samtal om det mänskliga ledarskapet. Vad innebär det att vara en mänsklig ledare, vad krävs för att addera lite mer mänsklighet på arbetsplatserna och varför har intresset blivit för detta blivit så stort just nu? Vi utlovar spännande diskussioner med gäster som den välkända prästen och författaren Olle Carlsson och Kavlis vd Gerhard Bley. Moderator Per Winblad och deltar gör även Pia Lanneberg, vd InnerBrand, partner till Årets vd och tillika en av årets jurymedlemmar.

Ytterligare fem webbinarier är planerade under året, så boka in följande datum; 25 mars, 22 april, 27 maj, 5 september och 29 oktober. Intressanta samtalsämnen och spännande gäster utlovas. Mer info kommer senare.

För mer information, kontakta gärna:

Pia Lanneberg, presskontakt för Årets VD
Tfn: 0708-995508
E-post: pia@innerbrand.se

Kategorier

InnerBrand är ett konsult- och utbildningsföretag som hjälper företag, team och individer att stärka sina varumärken genom insatser inom ledarskap, kommunikation och personal branding. Som vi ser det är ledarskap, kommunikation, kultur - och varumärkesarbete områden som måste gå hand i hand. Det går inte att se människorna och varumärket som separata spår - de hänger ihop och är affärskritiska!

Pia Lanneberg

Presskontakt +46 708 995 508