UC tilldelar Induo utmärkelsen Nordiskt Tillväxtföretag

UC tilldelar Induo utmärkelsen Nordiskt Tillväxtföretag

Induo tilldelades utmärkelsen Nordiskt Tillväxtföretag från UC för framgångar bokslutsåret 2020. Företaget har under den rådande pandemin sett en jämn och stark utveckling och tillväxt. Utmärkelsen tilldelades för insatser under föregående bokslutsår men inget tyder på att den positiva utvecklingen skulle klinga av i närtid. Företaget ser en fortsatt positiv utveckling och omsättningen har ökat jämfört med föregående bokslutsår.

"Utvecklingen ser fortsatt positiv ut med en stadig tillväxt under innevarande bokslutsår" säger Mikael Flodström, Partner Induo.

"Utvecklingen är mycket positiv och allt tyder på en fortsatt god tillväxt. Efterfrågan på vår kompetens och våra produkter har ökat den senaste perioden, och det ökade fokuset på IoT gör att många behöver vår hjälp" säger Ulf Seijmer, Partner och Chief Innovation Officer Induo.

Företagsfakta Induo AB
Induo vilar på fundamentet av närmare 100 års arbetserfarenhet av kommunikation. Induo, som fritt översatt betyder engagerad, förser företag med den bästa uppkopplingen,  så att de får maximal konkurrenskraft och snabbare når sina mål. Induo erbjuder världsledande lösningar för uppkoppling som överbryggar avstånd.

Induo är distributör för Advantech, CompleTech, ELA Innovation, Eldes, Encore Networks, Lantech, Lantronix, Radwin, Satel, Schmidt Electronics och Teltonika.