Induo vinner prestigefylld utmärkelse

Induo vinner prestigefylld utmärkelse

Induo utsågs nyligen till Teltonika Top Partner Sweden 2020. Induo placerar sig på topp-plats bland Teltonikas distributörer i Sverige och tvåa om man ser till hela den nordiska marknaden. Utmärkelsen i form av en plakett utfärdad av Teltonika Networks CEO Giedrius Kukauskas överräcktes till Induo på ett sant 2020-manér. Det var inga ceremonier utan plaketten skickades i ett paket och överlämnades på ett säkert sätt.

-2020 var ett framgångsrikt år för oss med Teltonika i Sverige. Vi hade en stark tillväxt och utvecklingen ser fortsatt positiv ut" säger Ulf Seijmer, Partner Induo.

Induo ser en positiv utveckling och ökad efterfrågan på att koppla upp på distans på ett säkert och hållbart sätt. Det ökade fokuset på IoT är en annan framgångsfaktor som gör att många av Induos lösningar har en stark efterfrågan.

Företagsfakta Induo AB
Induo vilar på fundamentet av närmare 100 års arbetserfarenhet av kommunikation. Induo, som fritt översatt betyder engagerad, är ett svenskt bolag som erbjuder produkter och tjänster för kommunikation med affärsidén ”Pålitliga kommunikationslösningar i tiden”.

Induo är generalagent för Advantech B+B Smartworx, Cerio, CompleTech, ELA Innovation, Eldes, Encore Networks, Jay Electronique, Lantech, Lantronix, Radwin, Satel, Schmidt Electronics och Teltonika.