Increasor anlitar Eminova för Euroclearanslutning

Den 18:e januari undertecknar Increasor ett avtal med fondkommissionen Eminova, i syfte att få bolaget Euroclearanslutet. Detta innebär att Increasor tar sig ett steg närmare till en notering och de befintliga, cirka 1100 aktieägare kommer inom kort ha möjlighet att se sitt aktieinnehav på deras bank och depå.

Eminova fondkommission AB kommer assistera Increasor i form av att ansluta bolaget till Euroclear och se till att bland annat, samtliga dokument som behövs för anslutningen är underskrivna och inskickade.

Increasors VD, Andreas Trouin kommenterar händelsen,
“Eminova har inte bara en lång erfarenhet och kunskap inom dessa ämnen utan har också uppvisat en gedigen form av kundhantering och kundsupport, där de har förklarat de gråa zonerna på ett väldigt pedagogiskt och lättförståeligt sätt. För att fatta mig kort är vi extremt nöjda över valet av bolag som kan assistera oss med Euroclearanslutning” , säger Andreas Trouin, VD och grundare för Increasor Tech Invest (publ) AB.

Increasor Tech Invest