Exponera lanserar Corporate Kit – Professionella möten och konferenser

Många företagare känner igen det. Årsstämma klockan 10.00 och hela företaget har lagt all sin kraft på att förbereda allt så att aktieägarna ska lämna stämman lika glada som när de kom. 09.54 en stackars VD, VD-sekreterare, Styrelseordförande eller IR-ansvarig springer som en yr tupp mellan mötesrummet och kopiatorn, skriver ut årsredovisningar, kopierar dagordningen etcetera, resultatet är oftast en hög med papper i knät på aktieägarna.

Känslan är allt annat än professionell, varken för mötesdeltagarna eller bolagsledningen, det här vill vi på Exponera råda bot på. Vi vill inte att företagets stora dag då visioner och resultat ska presenteras för aktieägare, ska börja med en oprofessionell känsla.

Exponera.nu lanserar därför ”Corporate Kit”, en pakettjänst som kan dimensioneras helt efter kundens behov, några exempel för vad som kan ingå till en årsstämma:

Snyggt designade, upptryckta årsredovisningar, även föreslagen dagordning kan läggas in – Ordning och reda

Penna med företagets logotyp – Tas med hem och ger företaget reklam även efter stämman

Anteckningsblock med företagets logotyp – Så att deltagarna kan anteckna viktiga beslut etc.

Profilvatten – Ett mycket propert sätt att presentera bolaget på och uppskattat av deltagarna

Vill man, så kan man givetvis bygga ut eller välja precis vad man vill ur Exponeras över 10 000 kvalitativa reklamprodukter. Givetvis kan vi också hjälpa till med att utforma och distribuera en snygg kallelse till stämman.

Exponera.nu kommer under hösten att lansera flera paket som riktar sig mot publika bolag som vill snäppa upp sin profil ett par steg. Exempelvis konferenspaket, roadshows och emissionserbjudanden.

Tanken är att kunden bara ska behöva berätta hur många deltagare man räknar med, så kommer vi överens om ett paket till attraktiva priser.

Ring Exponera.nu på 08-654 74 90 eller mejla till info@exponera.nu så berättar dem mer.