Ny höjd på populära arbetsbockarna 55AB och 55ABR.

Wibe Ladders lanserar ny höjd på populära arbetsbockar

Nu lanserar vi en ny höjd av våra mest populära arbetsbockar 55AB och 55ABR. Med våra nya 5-stegsversioner kan man utnyttja bockarnas stabilitet och generösa rörelseutrymme på ännu högre höjder.

55AB och 55ABR är en stabil och säker arbetsbock som klarar höga påfrestningar och daglig användning. Den är utrustad med djupa, bekväma steg och en väl tilltagen plattform med rejält halkskydd. 55ABR har ett räcke vilket gör att du kan stå stabilare och då kan du också jobba effektivare. Räckets utformning tillåter dig fortfarande att stå gränsle över bocken.

55ABR, 5-steg är märkt med Bra Arbetsmiljöval.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Jesper Östergren, Product Manager Ladders
jesper.ostergren@hultafors.se
www.wibeladders.se

Läs mer om Arbetsbock 55AB

Läs mer om Arbetsbock 55ABR

Hultafors Group Sverige AB består av varumärkena Snickers Workwear, Fristads, Kansas, Leijona, Hultafors, Wibe Ladders, Fein, Hellberg Safety, Solid Gear, Toe Guard och Emma Safety. Tillsammans bildar de en unik produktfamilj för hantverkare som vill ha produkter de kan lita på. Hultafors Group har över 1000 anställda och försäljning på över 40 marknader över hela världen. www.hultaforsgroup.com