Willys har öppnat i Flemingsbergs centrum

Willys har öppnat i Flemingsbergs centrum

Snön yrde på torget utanför när Willys slog upp portarna till sin nya butik i Flemingsberg centrum nu på morgonen. Efter några veckors ombyggnation är lokalen i toppskick och kunderna kan nu göra sina inköp i en rymlig och modern matvarubutik.

Ballonger och goodiebags mötte nyfikna kunder när de kom för att spana in sin nya butik. Ett färgsprakande hav av frukt och grönt breder ut sig vid entrén och här finns gott om plats för besökare med stora kundvagnar.

Bland långa rader med välfyllda hyllor finns här och var små smarta lösningar för extra service till kunderna som t.ex. en liten pall och en Behöver du hjälp-telefon vid mejeridisken.

- Vi tycker att det är roligt att en stor kedja som Willys väljer att etablera sig i Flemingsberg centrum, säger Dima Barisa, kundansvarig lokaluthyrare på Huge. Vi hoppas också att deras breda utbud med livsmedel från stora delar av världen ska tilltala kunderna.