Möten på topp i 10 år

Möten på topp i 10 år

Fredrik Nelderup och Charlotte Svärd.

Den 26-27 april firar Sky High Meetings 10 år av konferensverksamhet i Turning Torso. Nya och gamla kunder samt grannarna i Västra Hamnen bjuds in till festligheterna.

Turning Torso stod färdigt i november 2005. Några månader senare klev de första gästerna ut i de vackra konferenslokalerna på våningarna 53/54. Den 26 och 27 april firar Sky High Meetings 10 år av konferensverksamhet med födelsedagskalas i Turning Torsos topp. Inbjudna är nya och gamla kunder samt grannarna i Västra Hamnen.

I mötesindustrin poppar nya företag och anläggningar upp hela tiden. Flera av dem har en sak gemensamt: de försvinner lika snabbt. I en bransch med många dagsländor sticker Sky High Meetings ut som en av få aktörer med lång erfarenhet.
– Vi har ett unikt koncept med arrangemang i toppklass och oslagbara lokaler. Det har lockat hit många gäster genom åren, och gett oss stor erfarenhet att arrangera alla typer av möten och event, säger Charlotte Svärd på Sky High Meetings.

För mer information om Sky High Meetings:
Charlotte Svärd
charlotte@skyhighmeetings.com

Fredrik Nelderup
fredrik@skyhighmeetings.com

HSB Malmö är en ekonomisk förening som ägs av 55 000 medlemmar – enskilda personer och bostadsrättsföreningar. Vi erbjuder medlemskap, hyreslägenheter, nyproduktion samt förvaltningstjänster. Våra medlemmar har bland annat möjlighet att bospara samt ta del av utbildningar och löpande rådgivning. Vår verksamhet finns i Burlöv, Lomma, Malmö, Svedala, Trelleborg och Vellinge.