Hr Björkmans Entrémattor AB inleder samarbete om samgående och förvärv.

Hr Björkmans Entrémattor AB inleder samarbete om samgående och förvärv.

Hr Björkmans Entrémattor AB är stolta över att meddela samgåendet med Din Entrématta, ett etablerat företag i Stockholm med en stark kundbas och högkvalitativ service. Wilson Gomez, som grundade Din Entrématta 2006, har byggt upp en verksamhet baserad på kundnöjdhet och hög kvalitet.

– Vi är mycket glada över att välkomna kunderna från Din Entrématta till Hr Björkman. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda samma höga nivå av service och kvalitet som Wilson har levererat genom åren, säger Calle, VD för Hr Björkmans Entrémattor AB.

Förvärvet innebär att vi, Hr Björkmans Entrémattor AB, kan stärka vår närvaro i Stockholm och erbjuda kunderna ett utökat produktsortiment och ännu bättre service.

För mer information om våra entrémattor, besök: Hr Björkmans Entrémattor AB här.

Carl-Johan Björkman
VD Hr Björkmans Entrémattor
Telefon 070-865 72 72 eller 040-187272
info@hrbjorkman.se

Ämnen

Vi startade i mycket blygsam skala 1993. Idag är vi ett av de ledande mattuthyrningsföretagen i Skåne. Vi har nått vår position för att vi gör det enkelt för våra kunder att visa upp en ren och snygg entré för sina besökare. Ett brett sortiment av marknadens bästa entrémattor, personlig service och ett unikt miljötänkande – det får du hos Hr Björkmans Entrémattor.

www.hrbjorkman.se

Carl-Johan Björkman

Presskontakt VD Sverige 040-18 72 72

Entrémattor för alla miljöer

Affärsidé
Uthyrning av entrémattor med fokus på leveranskvalitet. Med leveranskvalitet menas allt som har med produkten att göra, dvs sättet att leverera, liksom mattans kvalitet.

Vision
Att vara både marknadsledande och en förebild för branschen vad gäller service, kvalité och miljö.