Pressinbjudan: Högskolan i Skövde arrangerar våravslutning för sina studenter

Pressinbjudan: Högskolan i Skövde arrangerar våravslutning för sina studenter

Den 17 maj håller Högskolan i Skövde sin våravslutning i Götasalen på campus. Då delas också flera stipendier ut.

Slutet på vårterminen närmar sig och det är dags för många av Högskolan i Skövdes studenter att gå vidare mot nya mål och utmaningar.

Högskolan i Skövde håller sin officiella terminsavslutning den 17 maj i Götasalen. Avslutningen inleds klockan 16:00 med att avgångsstudenter, lärare och annan personal får möjlighet att mingla lite med varandra. Sen följer bland annat tal av rektor, musikunderhållning och stipendieutdelning.

Högskolan i Skövdes våravslutning med stipendieutdelning

Dag: 17 maj 2013
Tid: 16:00
Plats, Götasalen, Högskolan i Skövdes campus

För ytterligare information: Kontakta Pernilla Klingspor, eventkoordinator 0500-44 87 00

Högskolan i Skövde är en liten och modern högskola med högaktuella utbildningar och samhällsnyttig forskning. Vi utgår från verkligheten i dagens behov och morgondagens utmaningar. Våra studenter får förutsättningarna för att lyckas med sina studier och mål genom att vi gärna tänker nytt, är öppna för strategiska samarbeten med omvärlden och tar väl hand om våra studenter.