Hertz öppnar upp nytt kontor i Karlstad

Från och med den 1 juni hittar man Hertz i nya uthyrningskontor i Karlstad. Wermländsk Biluthyrning AB blir ny franchisetagare inom Hertz och kommer att bedriva sin verksamhet vid sina befintliga lokaler vid Hagalundsvägen.

Verksamheten leds av Lars Lövgren och hans medarbetare som har lång och gedigen erfarenhet av biluthyrning och hög servicenivå.

- Det är med stor glädje och stolthet vi blir en del av den ”gula familjen” och representerar ett av världens kändaste varumärke alla kategorier. Vi välkomnar både tidigare kunder och nya till oss. Det ska bli en spännande resa, säger Lars Lövgren, ägare vid Wermländsk Biluthyrning AB

Hertz i Karlstad kommer att erbjuda ett stort urval av bilmodeller, personbilar, kombibilar, SUV, minibussar och skåpbilar från kända varumärken från bl.a Volvo.