Hemmakväll öppnar ny butik i Tyresö.

Hemmakväll öppnar ny butik i Tyresö - Välkomna!

Inom kort öppnas en ny Hemmakväll-butik i Tyresö, Stockholm. Det är Huxe Invest AB som öppnar sin fjärde butik under vårt franchise-koncept. Just nu är förberedelserna i full gång och den 2 maj är det äntligen dags för oss att slå upp dörrarna till butiken i Tyresö Centrum.
– Tyresö har ett väldigt fint centrum och vi tror att Hemmakväll kommer att vara ett härligt tillskott i området, säger Markus Rodlert, franchisetagare Hemmakväll Tyresö.

Fantastiska nyheter för alla godisälskare i Tyresö: vi på Hemmakväll fortsätter att växa och den 2 maj slår vi upp dörrarna och hälsar alla välkomna att besöka vårt senaste tillskott i Hemmakvälls-familjen. Vi jobbar på för fullt inför invigningen och för att våra maskotar och barnens favoriter, Hemmis och Kvällis, kan flytta in. Innanför dörrarna väntar en fantastisk upplevelse för alla som besöker butiken och Markus Rodlert ser fram emot att välkomna både gamla och nya kunder:

– Vi är glada över att öppna den fjärde Hemmakväll-butiken i Stockholm och vi ser fram emot att bjuda på en unik upplevelse för alla som besöker oss. Sedan vi fick tillgång till butiken för ett par veckor sedan har det gått undan och vi är övertygade om att slutresultatet kommer att bli riktigt bra i sann Hemmakväll-anda, säger Markus Rodlert.

Välfyllda godislådor och fina erbjudanden

Vi lovar ett stort utbud av lösgodis, goda drycker, krispigt snacks och allt annat som kan tänkas behövas för att få till ett äkta hemmakvälls-mys. Under öppningen av butiken lovar Markus att besökare kan förvänta sig fina erbjudanden på utvalda produkter.

– Vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder en fantastisk upplevelse när de besöker vår nya butik. Tyresö är ett härligt område och vi tycker det är jätteroligt att kunna komplettera med vårt unika godissortiment. Vår förhoppning är att kunderna kommer att njuta av allt som Hemmakväll Tyresö har att erbjuda, avslutar Markus Rodlert.

Fullt fokus framåt

Jan Richter, VD för Hemmakväll, uttrycker sin glädje över att vi öppnar ytterligare en butik under vårt franchise-koncept och avslutar:
– Vi söker ständigt efter nya engagerade franchisetagare som tillsammans med oss vill vara med och bygga Sveriges största och bästa godiskedja. Har du ett läge/lokal eller kanske en befintlig butik som du vill göra om till en Hemmakväll? Vi söker franchisetagare i hela landet.

Klicka här för att fylla i en intresseanmälan för att bli franchise-tagare.

Har du ett bra lokaltips? Tipsa oss gärna här!

Hemmakväll AB är Sveriges största godisbutikskedja med cirka 70 butiker över hela landet i både stadskärnor och i gallerior, med cirka 600 medarbetare. Hemmakväll marknadsför och säljer lösgodis, konfektyr, snacks, drycker, glass, presentförpackningar, mjukisdjur Ty, Funko-figurer samt Pokemon.