PROUDNESS_2011 bjuder på fest i Grytan 4 juni klockan 16

Von Benzo feat. Jay Smith, Melody Club, Sebastian Wijk, Wack, Elton Bolton, Peter Wahlbeck och konferenciererna Ola Selmén och Nic Schröder bjuder alla stolta helsingborgare på sju timmars fest. Vårens städkampanj I love HBG avslutas 4 juni klockan 16 med en oförglömlig upplevelse för alla oss som bryr sig om vår vackra stad Helsingborg.

I love HBG och föreningslivet

Under hela våren har städkampanjen I love HBG pågått med 9 olika kampanjer och sammanlagt 22 kampanjdagar. I love HBG samarbetar med Helsingborgs föreningsliv. Tillsammans lyfter vi fram ett antal ambassadörer som är föredömliga för staden, i år utgörs ambassadörerna av Stattena IF, Ramlösa södra FF, Helsingborg Wrestling team, OV Helsingborg, Grekiska föreningen och rockbandet Wack.

I love HBG vill nu tacka stadens föreningar, ambassadörer och alla andra engagerade och stolta helsingborgare med en helkväll i Grytan lördagen den 4 juni. Med ett batteri av artister bjuder vi på en hejdundrande kväll arrangerad av helsingborgare för helsingborgare. PROUDNESS_2011 är ett nytt fenomen i Helsingborg där ambassadörer och artister samspelar och interagerar med publiken tillsammans.

Kvällens artister och ungefärliga hålltider:

16:00 – Ola Selmén och Nic Schröder öppnar Proudness_2011
16:30 – Sebastian Wijk
17:30 – Peter Wahlbeck
18:00 – Wack, Popkornvinnare 2011
18:45 – Världens snabbaste allsång med Elton Bolton
20:00 – Melody Club
21:30 – von Benzo feat.
Jay Smith

Förutom artister bjuder kvällen på lekar, tävlingar och världens
största volleybollmatch.

För mer information: