Paviljonger med tak, väggar och myggnät online!

Säkra middagen från regn och vind med en praktisk paviljong! En paviljong eller partytält som det också kallas, ger ett bra skydd mot just regn och vind samtidigt som det håller inne värme. Genom att köpa en paviljong med myggnät hjälper även paviljongen till att hålla borta mygg. Skapa ett rum i trädgården eller på altanen med en kvalitetspaviljong fån Helgbutiken!

Vill ni kunna äta middag utomhus trots regn, vind eller kyliga temperatur? Investera då i en praktisk paviljong och skapa ett rum i trädgården! Helgbutikens paviljonger är komplett utrustade med såväl tak och myggnät, och många utav dem har även väggar. Välj enkelt vilka sidor som ska vara klädda med väggar eller myggnät genom att dra för dessa. Vill ni höj värmen i paviljongen? Investera då i en gasolkamin eller terrassvärmare!

Ni hittar alla Helgbutikens paviljonger på Helgbutiken.se under kategorin Utemöbler - Paviljong & Partytält eller genom att klicka på länken här!

Högkvalitativa utemöbler till internetpris!

Helgbutiken har ett brett utbud av högkvalitativa utemöbler till Internetpriser! Hos oss hittar ni allt från lyxiga konstrottingsoffor till klassiska vita utemöbler, paviljonger, parasoll, hammock och solsängar. Köp era utemöbler bekvämt i Helgbutikens webshop på www.helgbutiken.se!

Värm upp uteplatsen med en gasolvärmare!

Har du en uteplats, uterum, balkong eller terrass som du skulle vilja använda den här delen av året? Med en gasolvärmare eller terrassvärmare blir detta möjligt och du kan börja använda din uteplats redan nu! Vi på Helgbutiken har ett sortiment som passar både stora som små ytor, såväl inomhus som utomhus. Köp din värmare online på www.helgbutiken.se!

Fresta vårkänslorna med våra vackra vårnyheter!

Nu äntligen lanserar vi några av våra vackra vårnyheter! Balkonggrupp Furusund lämpar sig perfekt för dig med begränsat utrymme för en avkopplande fikastund, och våra snygga parasoll är även de väl värda att vara stolt över. Inte bara är de snygga i sin klassiska design och håller en hög kvalitet, de är även ansvarsfullt och miljövänligt framställda. Fresta vårkänslorna på www.helgbutiken.se!

Inspireras av vår nya sommar utemöbler, och låt tankarna spinna iväg till en varm sommardag!

Nytt år betyder nya produkter så klart! Inspireras av vår nya sommar utemöbler, och låt tankarna spinna iväg till en varm sommardag. Helgbutiken säljer allt du behöver för den perfekta uteplatsen/ trädgården som du kan njuta av i vår och sommar. Vi har tagit in nya utemöbler i bland annat naturrotting, konstrotting, klassiskt vit trä och även aluminium.

Helgbutiken välkomnar vårvärmen med svenska klassiker för trädgården!

Till helgen väntas sol över nästan hela landet med temperaturer upp till 10 grader, äntligen säger vi! Vi på Helgbutiken välkomnar våren med öppen famn och har därför fyllt på vårt sortiment med ett stort antal vårnyheter utav sommarens favoritmöbler - klassiska vita trämöbler.

Paviljong Grand Lux - åter i lager!

Paviljong Grand Lux är nu åter i lager! Paviljongen har under flera år varit en av Helgbutikens mest populära paviljonger och är både klassisk och stabil! Grand Lux har måtten 3,5 x 3,5 m och har en rejäl stommen av grova hörnstolpar i vitlaserat kärnfuru med en takkonstruktion i smäcker vit aluminium. Taket är tillverkat av plastad polyester med limmade sömmar för gott regnmotstånd! Köp online!

Paviljong och partytält till studenten!

Nu närmar vi oss skolavslutning-, student- och examenstider! Outfit ska bestämmas, mat ska lagas och eventuella presenter ska inhandlas. Därtill har vi ett sommarväder som inte alltid levererar enligt önskemål. Ett starkt tips från oss är att vara förberedd med lite extra skydd mot vind och lättare regn. Helgbutikens populära partytält och paviljonger räddar festen - köp i god tid med hemleverans!