Högkvalitativa utemöbler till internetpris!

Helgbutiken har ett brett utbud av högkvalitativa utemöbler till Internetpriser! Hos oss hittar ni allt från lyxiga konstrottingsoffor till klassiska vita utemöbler, paviljonger, parasoll, hammock och solsängar. Köp era utemöbler bekvämt i Helgbutikens webbshop på Helgbutiken.se!

Kvalitet är viktigt för Helgbutiken. Oavsett om ni väljer en utemöbel i konstrotting, ett utekök i rostfritt stål eller någon annan av våra produkter så gör vi aldrig avkall på kvaliteten. Helgbutikens sortiment är omsorgsfullt utvalt med krav på såväl funktion som utseende, Helgbutiken arbetar därför endast med marknadsledande leverantörer.

Trädgårdsfest till Internetpris

Helgbutiken har ett brett utbud online av högkvalitativa utemöbler till Internetpris! Hos oss kan du köpa det mesta för din trädgård, där du själv väjer om du vill ha möbler i grupp eller som separata delar. Du köper dina utemöbler enkelt online i Helgbutikens webbshop och de levereras direkt hem till dig på enbart några dagar!

Regnskydd & värmare för de kyliga kvällarna

Gör det möjligt att sitta utomhus med vänner och familj även under de regniga eller kyliga dagarna. Med en paviljong skapas ett extra rum i trädgården där ni har skydd mot såväl regn som vind. Höj temperaturen med en terrassvärmare och ni kan sitta utomhus långt in på kvällen!

Låt Er inspireras av Helgbutikens stora utbud av utemöbler för trädgård, balkong, terrass och uterum på Helgbutiken.se eller genom att klicka på länken här!

Utemöbler i konstrotting och naturrotting

Är du på jakt efter praktiska och tåliga utemöbler som ger en lyxig känsla? Då är rottingmöbler helt rätt val för dig! Helgbutiken har ett stort utbud av utemöbler i rotting som du kan kombinera helt efter din smak. Handla praktiskt online i Helgbutikens webbshop och få utemöblerna levererade hela vägen hem till dig.

Tidlösa vita utemöbler till trädgård och balkong!

Finns det någon trädgårdsmöbel som är mer tidlös under sommarmånaderna än vita utemöbler? Den klassiska möbeln passar in i de flesta trädgårdar och balkonger likaväl som på restaurangens uteservering. Vita utemöbler är samtidigt enkel att kombinera med andra möbler. På Helgbutiken.se hittar ni ett stort utbud av vita utemöbler i flera storlekar och modeller. Köp era utemöbler enkelt online!

Fresta vårkänslorna med våra vackra vårnyheter!

Nu äntligen lanserar vi några av våra vackra vårnyheter! Balkonggrupp Furusund lämpar sig perfekt för dig med begränsat utrymme för en avkopplande fikastund, och våra snygga parasoll är även de väl värda att vara stolt över. Inte bara är de snygga i sin klassiska design och håller en hög kvalitet, de är även ansvarsfullt och miljövänligt framställda. Fresta vårkänslorna på www.helgbutiken.se!

Vita utemöbler i konstrotting, matgrupp och soffgrupp i vit rotting online!

Helgutiken har fina utemöbler i vit och ljus konstrotting som de senste åren blivit allt mer populärt. Ljus konstrotting passar perfekt tillsammans med exempelvis vitlaserade trämöbler och ger en skön sommarkänsla. Vi på Helgbutiken har valt ut såväl hörnsoffa, modulsoffa samt matgrupper och relaxefåtölj i vit och ljus konstrotting.

Paviljonger med tak, väggar och myggnät online!

Säkra middagen från regn och vind med en praktisk paviljong! En paviljong eller partytält som det också kallas, ger ett bra skydd mot just regn och vind samtidigt som det håller inne värme. Genom att köpa en paviljong med myggnät hjälper även paviljongen till att hålla borta mygg. Skapa ett rum i trädgården eller på altanen med en kvalitetspaviljong fån Helgbutiken!

Hammock och gungsoffa - en gungande sommardröm!

En hammock eller gungsoffa är en mångsidig utemöbel sprider en lugn känsla och tar en tillbaka i tiden. På Helgbutiken.se kan ni hitta flera olika modeller utav hammocken och gungsoffan i såväl svensk furu som stål. Njut av lata dagar i skuggan som hammocken ger eller låt barnen gunga mjukt i gungsoffan. Hammocken blir lätt allas favorit i vilken trädgård som helst!

Exklusiva utekök i rostfritt stål från danska OutStanding

Ni har väl inte missat Helgbutikens serie utav utomhuskök från danska OutStanding? Uteköken är tillverkade i elegant rostfritt stål och finns i en rad variationer. Välj mellan utekök med gasolgrill, kolgrill eller stekplatta - med eller utan vattenkran & vask. Drömmen om ett exklusivt sommarkök utomhus är här!

Klassiska trädgårdssoffor och utebänkar

Har du ett favoritställe i trädgården där du skulle vilja spendera mer tid? Då föreslår vi på Helgbutiken att ni placerar en vacker trädgårdssoffa eller utebänk på den platsen! En trädgårdssoffa är nämligen ett perfekt komplement till andra utemöbler, men även vackra möbler i sig. Hos Helgbutiken finner ni klassiska trädgårdssoffor i vitt trä och trendiga utebänkar i granit och återvunnen teak.

Paviljong Grand Lux - åter i lager!

Paviljong Grand Lux är nu åter i lager! Paviljongen har under flera år varit en av Helgbutikens mest populära paviljonger och är både klassisk och stabil! Grand Lux har måtten 3,5 x 3,5 m och har en rejäl stommen av grova hörnstolpar i vitlaserat kärnfuru med en takkonstruktion i smäcker vit aluminium. Taket är tillverkat av plastad polyester med limmade sömmar för gott regnmotstånd! Köp online!