Nause  - Nya singeln 'Friend of a Friend' ute nu. Lyssna Här!

Nause - Nya singeln 'Friend of a Friend' ute nu. Lyssna Här!

Nause har en tioårig karriär bakom sig med globala framgångar med låtar såsom "Made Of", "Hungry Hearts" och "Dynamite" som bokstavligen exploderade på listorna och klubbarna både i Sverige och Globalt med topp20 på amerikanska Billboard Dance Chart och hundratals miljoner streams på Spotify. Låtarna har tagit Nause till Vegas, Ibiza och världen runt som en världs DJ men han har av naturliga skäl varit hemmavid senaste året.

2019 släppte Nause bland annat collablåten "Can´t Erase" med Rebecca & Fiona och 2020 släppte han bland annat "From Now" som var ett samarbete med världens största gamingnätverk ESL.

Nu är Nause tillbaka med sommarlåten "Friend of a Friend" och han känner sig mer kreativ än någonsin. Under året kommer vi höra mycket ny musik från Nause. Låten släpps via Ocean Music.

Lyssna här på "Friend Of A Friend"

För mer information och kontakt hör av er till

Tomas Jernberg
Dimberg & Jernberg Management AB