VOID Cycling och USWE öppnar pop-up på Hede Fashion Outlet 9-12 maj

VOID Cycling och USWE öppnar pop-up på Hede Fashion Outlet

Hede Fashion Outlet i Kungsbacka fortsätter att välkomna en rad olika pop-ups. Den 9-12 maj öppnar VOID Cycling och USWE tillfällig butik på utomhuscentret där cykelintresserade ges möjlighet att inhandla högpresterande aktivitetskläder och accessoarer till kraftigt reducerade priser.

Hede Fashion Outlet har under året välkomnat en rad olika pop-up koncept. Näst på tur är cykelvarumärket VOID Cycling och USWE som öppnar tillfällig butik 9-12 maj. De gästande varumärkena är ledande inom kvalitativa cykelkläder och högpresterande ryggsäckar för sport och friluftsliv. Den tillfälliga butiken ger cyklister och sportentusiaster möjlighet att uppleva funktionell prestanda och stilfull design till kraftigt reducerade priser.

- Få har nog missat cykelkulturens uppgång de senaste åren. Vi är därför väldigt stolta över att välkomna VOID Cycling och USWE till Hede Fashion Outlet under helgen. Det känns det väldigt kul att våra kunder kommer kunna ta del det kvalitativa sortiment som Void Cycling och USWE erbjuder, säger Per Wallentin, Nordic Business Director på Hede Fashion Outlet.

VOID Cycling grundades år 2014, av cyklister för cyklister. Varumärket formades av det blåsiga landskapet på Sveriges västkust med visionen att skapa högpresterande kläder för cyklister som kan utmana alla väderförhållanden. År 2021 blev VOID Cycling en del av det svenska företaget USWE Sports AB, ett företag drivet av sin stora passion för sport och med tillgång till ett starkt globalt nätverk för cykeldistribution.

Under helgens pop-up välkomnas besökare ta del av ett brett utbud av dam och herrkläder för Road, Gravel och MTB till upp till 70% lägre pris. Förutom att ta del av det senaste sortimentet av produkter från VOID Cycling och USWE, får besökare chansen att träffa representanter från båda varumärkena och få experttips och råd om produktanvändning för en unik cykelupplevelse. Dessutom får de som besöker den tillfälliga butiken i full cykelutstyrsel får ytterligare 10% reducerat pris.

Void Cycling x USWE pop-up äger rum på Hede Fashion Outlet från 9-12 maj.

__________

Om VOID Cycling:

VOID Cycling är ett svenskt cykelklädesmärke som grundades med visionen att skapa prestandadriven cykelkläder för moderna cyklister. Varumärket är dedikerat till att erbjuda högkvalitativa produkter som kombinerar innovation, funktionalitet och stil.

Om USWE:

USWE är ett svenskt varumärke som är känt för sina banbrytande vätskebärande ryggsäckar och väskor för sport och friluftsliv. Genom att kombinera ergonomisk design med högpresterande material, levererar USWE produkter som är skräddarsydda för att möta de tuffaste utmaningarna inom olika aktiviteter, inklusive cykling, löpning och skidåkning.