Gå direkt till innehåll
HBA presenterar vinterns produktnyheter - tre modeller av runtomlysande varningsljus med blixtrande mönster

Pressmeddelande -

HBA lanserar tre serier av roterande varningsljus med blixtrande ljusmönster. Varje modellserie erbjuder unika utföranden och funktioner, vilket gör att användaren kan skräddarsy belysningslösningen efter sin specifika applikation och fordonstyp.

B22: Optimalt uppmärksamhetsvärde med aerodynamisk profil

B22, ett runtomlysande varningsljus med blixtrande ljusmönster, sätter en ny designstandard för säkerhet. Detta toppmoderna varningsljus har en anmärkningsvärt låg och aerodynamisk profil och finns för planmontage eller stångmontage med DIN-fäste. B22 är E-godkänt enligt ECE R65 klass 1/TA1 och anpassat för alla fordonstyper som kräver ett tåligt och vibrationsresistent varningsljus med intensiv ljusstyrka.

B22 LITE: Förenklad funktionaliteten som inte kompromissar

B22 LITE är ett enkelt runtomlysande varningsljus som erbjuder maximal prestanda i modern design och prestanda. B22 LITE har samma tilltalande design som B22, men med enkla funktioner som inte kompromissar med ljusprestanda. Varningsljuset har ett enda blixtmönster och detta är självklart E-godkänt enligt ECE R65 klass 1/TA1.

B23: Varningsljuspuck med hållbar design

B23 är en helt unik runtomlysande varningsljuspuck med blixtrande ljusmönster. Pucken är innovativ och med bas i aluminium kombinerar B23 en lågbyggd profil med hållbarhet. Skräddarsytt för alla fordon som behöver ett robust och vibrationsresistent varningsljus med kraftfull belysning, E-godkänd enligt ECE R65 klass 1/TA1. B23 kommer i två utföranden och användaren kan välja mellan en planmonterad puck eller ett stångmonterat ljus med utgående bult.

HBA följer teknikutvecklingen tätt med fokus på att tillhandahålla fordonsmarknaden med det senaste inom teknik och design för förbättrad säkerhet och synlighet på vägarna.