Top Meetings Dan Söderholm tar försäljningsansvaret på Happy Tammsvik

Top Meetings Dan Söderholm tar försäljningsansvaret på Happy Tammsvik

Happy Tammsviks säljorganisation förstärks genom Top Meetings nyrekrytering Dan Söderholm. Söderholm har 17 års branscherfarenhet och ett starkt nationellt och internationellt nätverk.

Dan Söderholm har anlitats av Top Meeting för att utveckla affärerna, stärka kundrelationerna och öka resultatet genom rollen som försäljningsansvarig på Happy Tammsvik.

- Det ska bli oerhört spännande att vara med och driva försäljningen på Happy Tammsvik. Jag trivs med att arbeta i företag som vågar sticka ut i mängden, som satsar på utveckling och som levererar hög kvalitet och kundnöjdhet, säger Dan Söderholm.

Med sig har Dan Söderholm lång erfarenhet av försäljning och stor kunskap om mötesbranschen. Han har tidigare bland annat varit delaktig i uppbyggnaden av SKD som senare blev Congrex där han arbetade som försäljningsansvarig mot storkunder. På hans CV finns även uppdrag som Director och Global Sales på Carlson Reizdor Hotelgroup och som försäljningsansvarig på Best Wester Hotels och Hotell Foresta på Lidingö.

- Vi är verkligen glada över att knyta till oss en medarbetare som Dan och ser fram emot att följa resan med utvecklingen av försäljningsprocesserna på Happy Tammsvik, säger Johan Hjort på Top Meeting.

Top Meeting, som drivs av Johan Hjort och Marcus Åkerlind, arbetar med varierande uppdrag relaterade till affärsutveckling inom mötesbranschen, däribland med Happy Tammsvik.