Mikael Appelgren i den nya konferenslokalen "Äpplet- En mästares mötesrum"

Happy Tammsvik inleder nytt samarbete med bordtennislegendaren Mikael "Äpplet" Appelgren!

Happy Tammsvik är oerhört stolta och glada över att tillkännage det nya samarbetet med bordtennislegendaren Mikael "Äpplet" Appelgren.

Bordtennis, eller pingis, är en fantastisk sport som erbjuder många fördelar för både kropp och själ. Det är en inkluderande sport som kan spelas av människor i alla åldrar och med olika fysiska förmågor, vilket gör den till en perfekt aktivitet för att främja gemenskap och hälsa säger Emil Almberg, Head of business and relations på Happy Tammsvik.

Att spela bordtennis kräver snabbhet, smidighet och skärpa, vilket bidrar till att förbättra koordinationen och reaktionsförmågan, samtidigt som det ger en bra kardiovaskulär träning.

Dessutom är det en utmärkt möjlighet att träffa nya människor och bygga sociala band, vilket i sin tur kan främja välbefinnandet och stärka självförtroendet. Så det är verkligen en vinnande kombination av glädje & hälsa!

I och med samarbetet med vår vän och ambassadör Mikael ”Äpplet” Appelgren har vi tillsammans tagit fram en helt ny konferenslokal: ”Äpplet- en mästares möteslokal” där glädje, inspiration och vetenskap möts.

Detta tillsammans med rekvisita från stortiden såsom; signerade tröjor, idolkort, affischer, rack, tidningar och mycket annat inspirerande. I lokalen finner man även ett specialbord från Donic ”Äpplet Edition”.

Vi är även oerhört stolta som enda konferensanläggning i Sverige att kunna erbjuda våra kunder den exklusiva aktiviteten: ”Kan du slå en världsmästare!?”. En inkluderande aktivitet där alla kan vara med och definitivt någonting att skryta om på nästa middag.

Utöver samarbetet så har vi även köpt in 6st nya bordtennisbord och kan nu stoltsera med 8st bord totalt, vilket i sin tur gör att vi kan erbjuda bordtennisturneringar för våra gäster säger Emil.

Spana in den nya möteslokalen, aktiviteten och läs mer om fördelarna med bordtennis:👉https://www.happytammsvik.se/p...