Klart med separata SM i Gymnastik 2008 - alla tider och platser

Pressinformation från Gymnastikförbundet/Birgitta Rittner/070-3864400/2008-03-11 Som vi tidigare berättat blir det tyvärr inget gemensamt SM i Gävle 2008 p g a arrangörsproblem. Vi har istället klart med nya arrangörsföreningar till separata SM-tävlingar 2008 enligt nedan. (För framtiden finns dock inga planer på annat än gemensamma SM-tävlingar.) Truppgymnastik och Trampolin: 31 maj – 1 juni i Tibblehallen, Täby Rytmisk Gymnastik: 31 maj i Eriksdalshallen, Stockholm. Kvinnlig och Manlig Artistisk Gymnastik: 7 – 8 juni, Åkeshovshallen, Bromma (Stockholm) Återkommer med detaljerade program så fort detta är klart. Mvh Birgitta Rittner . 250 000 medlemmar i 1260 föreningar www.gymnastik.se