Kalender 2006

Mars 2006 10-12 Mars NM Rytmisk Gymnastik, Helsingfors 18-19 Mars Internationeux de Gymnastique (World Cup, Artistisk Gymnastik), Lyon Frankrike 24-26 Mars Turnier der Meister (World Cup, Artistisk Gymnastik), Cottbus Tyskland April 8-9 April NM, Artistisk Gymnastik, Island 22-23 April SM i Rytmisk Gymnastik, Örnsköldsvik 27-30 April EM och JEM Kvinnlig AG, Volos Grekland 28-29 April WC i Trampolin, Ghent, Belgien Maj 4-7 Maj EM och JEM Manlig AG, Volos Grekland 5-7 MAJ SM helgen, samtliga discipliner utom Manlig AG (pga EM i Volos) 13-14 Maj Ghent World Cup (World Cup, Artistisk Gymnastik), Ghent Belgien 22-27 Maj EM i Trampolin, Metz, Frankrike 26-27 Maj Frivolten Cup (internationell Trampolintävling), Herrljunga September 18-24 Sept EM i Rytmisk Gymnastik, Portmao, Portugal Oktober 14-22 Okt VM i Artistisk Gymnastik, Aarhus, Danmark 23 - 29 EM i truppgymnastik, Ostrava, Tjeckien 27-29 Okt DTB Pokal (World Cup, Artistisk Gymnastik), Stuttgart Tyskland November 23 - 26 Nov Final i WC Trampolin, Birmingham, Storbritannien