Gymleco gör succé på Dubai Pro – Missa inte nästa event i Dubai!

Gymleco gör succé på Dubai Pro – Missa inte nästa event i Dubai!

Under det nyligen avslutade eventet Dubai Pro, som ägde rum den 26-28 juli, gjorde Gymleco stort intryck med sin omfattande monter på 200 kvadratmeter. Gymleco, kända för sin högkvalitativa och hållbara gymutrustning, blev snabbt en central punkt för både befintliga och potentiella kunder. Montern blev en populär plats för fotografering och nätverkande, där besökare och atleter hade möjlighet att testa utrustningen på plats.

Gymlecos monter blev en populär samlingsplats för människor på mässan.

"Under eventet deltog Gymleco aktivt på scenen genom att dela ut priser och framhäva sin närvaro inom fitnessindustrin. Det var fantastiskt att se sådan entusiasm och engagemang från branschkollegor och gymentusiaster. Vår monter blev en hubb för samtal och inspiration, vilket bekräftar vårt engagemang för innovation och kvalitet", säger Monica Sotkasiira, VD på Gymleco.

Gymlecos VD Monica Sotkasiira delade ut priser på scen.

Flera tävlande atleter kom förbi Gymlecos monter för att fotas med besökarna.

Inför framtiden är Gymleco redan i full förberedelse för sitt deltagande vid Dubai Muscle Show/Dubai Active, som kommer att äga rum den 25-27 oktober i Dubai Exhibition Center, Expo City. Med en monter på 150 kvadratmeter planerar företaget att fortsätta sin framgångssaga och kanske även presentera nya produktnyheter.

Gymlecos ambassadör Samir Troudi tränade i Gymlecos monter.

Gymlecos återförsäljare i Irak (i mitten) tillsammans med besökare i montern.

"Vi ser fram emot att möta fler av våra nuvarande och framtida kunder och att få dela med oss av vår passion för gymutrustning som står för både kvalitet och hållbarhet", tillägger Monica.

Många kom för att testa Gymlecos gymmaskiner i montern.

Gymleco uppmanar alla intresserade att besöka deras monter under det kommande eventet för att själva uppleva varför deras utrustning är så uppskattad inom branschen.

Gymleco är idag den största designern och producenten av styrketräningsutrustning i norra Europa. Sedan 1994 har vi fokuserat på att utforma högkvalitativ och funktionell utrustning med lång livslängd och inga underhållsbehov.

www.gymleco.se