Tekniska problem gör att det för närvarande inte går att visa eller söka jobb varken på Offentliga jobb eller på goteborg.se. Leverantören jobbar på att lösa problemet, men det är oklart när det kommer att vara åtgärdat.

Problem med Gryaabs rekryteringssystem

Högsta prioritet att lösa problemet

Systemet som Gryaab och Göteborgs stad publicerar lediga jobb i har tekniska problem. Det gör att det varken går att visa eller söka några lediga jobb på Offentliga jobb och på goteborg.se. Vi kan inte heller se ansökningar som har kommit in till oss. Leverantören har högsta prioritet på att åtgärda problemet men kan inte säga när det kommer att vara löst.

För dig som tänkt söka jobb på Gryaab

Gryaab kommer att förlänga ansökningstiden på de tjänster som ligger ute just nu, för att du som tänkt söka ska hinna göra det när problemet är löst.

På arbetsförmedlingens Platsbanken kan du se våra lediga tjänster.

För dig som sökt ett jobb

Vi kommer inte in i vårt rekryteringssystem just nu och kan därför inte läsa din ansökan. Därför kan det ta längre tid än vanligt innan du får återkoppling.

Mikael Sandström

Avdelningschef Stab 031-64 74 00