Nu söker vi en noggrann fastighetsförvaltare

Gryaab är inne i en expansiv fas! Vi kommer kommer bland annat att genomföra vår största utbyggnad någonsin. Utbyggnaden beräknas vara färdig år 2036. Vill du bli en av oss och vara med på vår resa för ett renare hav och en mer hållbar framtid?

Nu söker vi en engagerad, serviceinriktad och noggrann fastighetsförvaltare som ser värdet i att arbeta med både akut och planerat underhåll. Till din hjälp har du underhållsplaner och underhållssystem för hantering av aktiviteter, projekt och uppföljning.

Du kommer att tillhöra Gryaabs fastighetsgrupp som består av ett tiotal hängivna och positiva personer med olika fokusområden. Tillsammans ansvarar ni för Gryaabs tekniska försörjning och underhåll av vår fina anläggning som gör avloppsrening i göteborgsområdet möjligt. Ni arbetarar med både den inre och den yttre miljön.

Vi söker dig med förståelse för vad rollen som teknisk förvaltare inom processindustrin kan innebära i praktiken. Du har en relevant eftergymnasial utbildning eller likvärdig erfarenhet. Grundläggande IT-kunskaper krävs för att kunna hantera våra beställningssystem, e-post och personalsystem samt kommunicera via mejl med leverantörer och kollegor. Övriga krav för tjänsten är B-körkort med god körvana samt att du hanterar det svenska språket väl i både tal och skrift.

Läs mer om tjänsten och ansök senast den 14 augusti via Offentliga jobb.

Albin Caspersen

HR-partner 031-64 74 00