Nu söker vi en kontrollrumsingenjör

Gryaab är inne i en expansiv fas och därför behöver vi bli fler! Just nu söker vi en positiv och strukturerad kontrollrumsingenjör till vårt kontrollrum. Tillsammans med dina kolleger ansvarar du för att styra och övervaka avloppsreningsverkets processer och göra de driftomställningar som behövs för önskad drift.

Vi söker dig med gymnasiekompetens inom drift/underhåll/mekanik, gärna med en påbyggnads- eller högskoleutbildning inom processövervakning/drift/underhåll eller liknande. Då stora delar av arbetet innebär att samverka med såväl interna som externa parter samt att arbeta med olika typer av dokument behöver du ha goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift. Eftersom vårt verk är helt automatiserat och den största delen av arbetet sköts med hjälp av övervakningssystem är det viktigt att du känner dig trygg och bekväm i att arbeta med IT-baserade arbetsredskap och känner dig trygg i Windows 365.

Läs mer om tjänsten och ansök via Offentliga jobb senast den 14 oktober.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta oss!

Albin Caspersen

HR-partner 031-64 74 00
Axel Flygare

Gruppchef Driftplanering 031-64 74 00