Greenely mobilapplikation är nu live!

Användarna blir vägledda mot en smartare och mer hållbar energianvändning genom Greenely mobilapplikation. De deltagande hushållen har fått sitt egna levande energiträd baserat på deras faktiska beteende, hushållsförhållanden och väderdata. Det levande energiträdet blommar tillsammans med ett hållbart energibeteende och förmultnar i takt med ett försämrat beteende.

Greenely-användarna kan jämföra sig med liknande hushåll och får en ranking baserad på deras beteende. Ett nyhetsflöde förser användarna med de senaste analyserna, rapporterna och trenderna om deras energianvändning. Earth Hour inträffar idag och Greenely-användarna uppmanas att stänga av all icke nödvändig elektronik i en timme – medverka du med och hjälp oss nå en mer hållbar värld tillsammans!

Vi kommer att lägga upp resultat från projektet kontinuerligt på vår hemsida och kommer även att uppdatera med våra analyser om energieffektivisering och energibeteenden.

Gå in på www.greenely.com för mer information.