Pressinbjudan: World Trade Center Lund startar med ett Öppet Hus

Pressinbjudan: World Trade Center Lund startar med ett Öppet Hus

Nu öppnar World Trade Center Lund, i det nybyggda kontorshuset Alléhuset. Vi berättar mer om verksamheten och visar de nya lokalerna under ett Öppet Hus den 18 februari.

World Trade Center Lund är strategiskt placerat, strax intill Råby trafikplats vid E22 växer det nya området fram. Här utvecklar Midroc Properties ett nytt område med två kontorsbyggnader, hotell och parkeringshus.

World Trade Center Lunds hyresgäster är företag i olika storlekar, från de som hyr ett helt våningsplan till de som hyr in sig i kontorshotellet med tillhörande gemensam reception och konferenslokaler.

Tid och plats:

Torsdagen den 18 februari kl. 11.00