Tanrevel utsedd till "Årets Brun utan sol"

Tanrevel utsedd till "Årets Brun utan sol"

För femtonde året i rad ägde Swedish Beauty Awards rum, där 300 gäster under kvällen fick njuta av fantastisk underhållning och även bevittna när de allra bästa bolagen inom beauty firades för sina prestationer. I hård internationell konkurrens vann Tanrevel pris i den prestigefyllda kategorin “Årets Brun-utan-sol”.

Juryns motivering: “Med fjäderlätta mistpuffar fixar denna bus-maskin proffsig drömfärg utan risk för strålning. Du bygger enkelt upp en intensivare ton och när formulan väl landat finns en smart luftfiness som torkar i raketfart.”

Priset är ett starkt kvitto på det hårda och målmedvetna jobb som har utförts av teamet på Tanrevel. Bolagets grundare är både glada och tacksamma för vinsten: “Det känns tacksamt att vi får ta emot det här priset, samtidigt som vi också känner en stolthet över vad vi har lyckats lansera. Tanrevel Pro är en produkt som verkligen har varit efterlängtad på marknaden. En produkt med en unik applicering som säkerställer ett fläckfritt resultat, tillsammans med naturligt vårdande ingredienser som också är bra för huden. Ett minimalistiskt koncept som gör att alla kan få det sommarkyssta resultatet som tidigare endast har varit möjligt att få på salong”.

Grundarna lyfter fram företagskulturen och teamet som viktiga beståndsdelar: “Sammanhållningen på kontoret är verkligen a och o. Vi pushar varandra dagligen till att utmana normer och bli ännu bättre på det vi gör. Tillsammans har vi tagit oss dit vi är idag och det bästa är att det känns som att vi bara är i början på vår resa. Vi vill fortsätta att utbilda kring och förespråka hälsosamma alternativ till solens skadliga strålar samt vara en del av ett positivt förändringsarbete. Vi tackar Swedish Beauty Awards för ett fantastiskt väl genomfört event och juryn för de fina orden om Tanrevel."