Swati Cosmetics utökar sminksortimentet

Swati Cosmetics utökar sminksortimentet

SWATI Cosmetics är ett svenskt världsetablerat skönhetsmärke som är mest kända för sina färgade kosmetiska kontaktlinser. De har tagits fram av den välkända makeupartisten Swati och kommer i åtta olika variationer, som tillsammans med din ögonfärg skapar en naturlig nyans som är unik för just dig. Linserna är utvecklade för att vara marknadsledande både gällande kvalitet och användarvänlighet, samtidigt som de tillverkas enligt säkerhetsstandard som överskrider branschens krav.

Nu utökar Swati ytterligare sitt innovativa utbud av smink och släpper nya ögonskuggspaletter och sminkredskap.

CARNELIAN – Ögonskuggspalett
379 kr/8x2 g

Med varma toner sätter dessa skuggor blå ögon i fokus. Denna samling av färger i nude fungerar perfekt med deras linser SWATI Turquoise och Peals.

AZURITE – Ögonskuggspalett
379 kr/8x2 g

Med mintfärgade toner framhäver denna palett bruna ögon och fungerar perfekt tillsammans med linserna SWATI Bronze och Sandstone.

AMETHYSTE – Ögonskuggspalett
379 kr/8x2 g

Med toner av persika tar dessa skuggor gröna, bruna eller gula ögon till nästa nivå. Paletten fungerar perfekt med linserna SWATI Honey och Jade.

RHODOCHROSITE – Ögonskuggspalett
379 kr/8x2 g

Med toner av ljusrosa till djupt bruna färger kommer dessa skuggor intensifiera blå toner i dina ögon. Denna fungerar perfekt tillsammans med linserna SWATI Aquamarine och Sapphire.

DELUXE EYE BRUSH SET - 8 pcs
899 kr/1 set

En fantastisk uppsättning med åtta professionella sminkborstar med skaft i guld och mjuka strån som möjliggör en mängd olika looks.

FALSE LASH APPLICATOR
129 kr/1 pcs

SWATIs högkvalitativa fransapplikator är allt du behöver i ett enda verktyg som gör fransappliceringen lekande lätt! Den böjda pincetten håller fransarna på plats och gör det enklare att applicera dem intill din franslinje. Kammen hjälper dig att blanda lösfransarna med dina naturliga fransar.

LASH CURLER
189 kr/1 pcs

SWATIs ögonfransböjare har ett ergonomiskt handtag, anpassar sig smidigt efter alla ögonformer och gör den till ett viktigt redskap i din sminkväska. De supermjuka kuddarna ser till att dina fransar inte skadas och håller dem böjda hela dagen.

LENS CASE & TWEEZERS
59 kr/2 pcs

Med detta kit kan du förvara och hantera dina färgade linser säkert. Kombinerat med SWATIs multifunktionella linslösning kommer dina linser att bevara sina färger och hålla sig fräscha under hela användningsperioden.

VANTA LASH ADHESIVE LIQUID EYELINER (SHADE BROWN)
249 kr/0.9 ml

Denna extraordinära eyeliner gör det möjligt att kombinera det bästa från två världar. Glöm magneter och kladdigt lim, Vanta håller dina lösögonfransar på plats med sin egna självhäftande styrka. Den kladdar inte och är helt vattenfast. Testa den klassiska stilen med enbart eyeliner, eller bli extra elegant med ett par fransar.

EYELASH GLUE PEN QUARTZ
249 kr/0.9 ml

Glöm magneter och kladdigt lim. Quartz håller dina lösögonfransar på plats med sin egen självhäftande styrka. Självklart är den kladdfri och vattenfast så att du förblir förtjusande vacker trots regn och tårar.

BEAUTY HAND MIRROR
219 kr/1 pcs

Det är lätt och enkelt att pudra näsan med SWATIs högkvalitativa handspegel. Spegeln är både elegant, enkel att ta med på språng och fin nog att ligga framme på sminkbordet.

Ovanstående produkter finns nu att köpa på Kicks, Åhléns, Lyko och Bangerhead.