Sol de Janeiro lanserar hårolja för frissigt och skadat hår

Sol de Janeiro lanserar hårolja för frissigt och skadat hår

Sol de Janeiro har lyckats fångat själen och skönhetshemligheterna från Brasilien i deras sortiment av högkvalitativa och väldoftande produkter. I mitten på mars lanserar de sin efterlängtade hårolja Brazilian Glossy Nourishing Hair Oil. Denna näringsrika olja tämjer friss, adderar glans och ger värmeskydd upp till 230°C samtidigt som den återfuktar och reparerar torrt och skadat hår. Formulerad för att främja hårets hälsa och hantera torrt, lysterlöst hår. Innehåller Brasiliansk Patauá, Buriti och Pequioljor som är fulla av antioxidanter, fettsyror och vitaminer som återfuktar, mjukar upp och adderar glans till ditt hår. Använd några få droppar i fuktigt eller torrt hår.

Oljan doftar självklart av den ljuvliga, klassiska Cheirosa'62 (från den numera klassiska Bum Bum Cream) och har noter av vanilj, salt karamell och pistage. Den passar alla hårtyper och texturer som anser sig ha frissigt, torrt eller skadat hår.

399 SEK/60ml. Finns tillgänglig från och med mitten på mars på Åhléns, Kicks, LYKO och Bangerhead.