Sniph i unikt samarbete med skandinaviska modehuset Stylein - lanserar exklusiv scarf i set med tre dofter

Vi vill presentera Sniph senaste nyhet - i exklusivt samarbete med Stylein! Upptäck deras specialdesignade scarf som kombinerar mode och doft för att addera det där "lilla extra" till garderoben.

Med en kvadratisk form och glansig finish, samt den unika Sniph-illustration från högaktuella bokenDoft - Din guide till ett rikare liv, är detta den perfekta accessoaren för att smycka halsen, håret eller väskan. Doftsätt dig själv och din garderob med Sniph alldeles nya parfymtrio för tre olika humör - Liv EdP (för den som kliver fram), Ada EdP (för den som banar väg) och Sia EdP (för den som lyssnar inåt).

"Vi hade en idé om att ta fram den perfekta gåvan som sätter pricken över i:et på din outfit. Genom att kombinera våra mest älskade gåvor, vår ikoniska sjal med tre av Sniphs mest älskade dofter, så har vi lyckats skapa ett set som skämmer bort den mest kräsna kvinnan och som blir en självklarhet i såväl din garderob som i din doftgarderob." Elin Alemdar, grundare av Stylein.

"Vi har sammanfört mode med parfym på ett sjävklart sätt - med en exklusiv scarf som du enkelt använder för att båda styla och doftsätta sig själv. En accessoar för varje tillfälle som går att variera i all oändlighet!" - Tara Derakshan, grundare av Sniph.

Innehåller:
- Sniph x Stylein Scarf
- Sniph - Liv EdP (8 ml) (Bergamott, Jasmin, Sandelträ)
- Sniph - Ada (8 ml) (Iris, Sandelträ, Mysk)
- Sniph - Sia EdP (8 ml) (Persika, Rosa jasmin, Vaniljsocker)
- Sniphetui - Klassiskt svart

Totalt värde: 1349 SEK
Ditt pris: 695 SEK

Dofterna är en exklusiv förhandslansering av Sniphs egna parfymer som kommer att släppas till allmänheten under början av 2023 och är en gestaltning av tre stycken kvinnor som de kallar "Dofthjältinnorna".

"Genom att lyfta fram dessa kvinnliga förebilder som kompromisslöst har definierat sin unika plats i världen bortom förväntningar, rädslor och normer inspirerar Liv, Ada och Sia till att släppa taget om förutfattade meningar för att istället göra plats för det som tillåter oss att leva ett större liv, på våra egna villkor. Det känns jättekul att få smygpresentera dem i detta format," avslutar Tara Derakshan.

Setet finns i begränsad upplaga på Sniph.com, Stylein.com samt Styleins butik i Sturegallerian i Stockholm.